يکشنبه, 18 شهريور 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۷:۱۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 192
  • کد خبر : ۳۱۶۳۰
موسسه آموزش و ترویج کشاورزی
برگزاری نشست اداره كل شبكه دانش و رسانه‌های ترویجی با رادیو اقتصاد
نشست اداره کل شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی با رادیو اقتصاد به منظور برنامه‌ریزی برای تهیه، تولید و پخش برنامه‌های رادیویی در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در این نشست علی میرزایی با تأکید بر اهمیت و ضرورت توسعه کمی و کیفی برنامه‌های رادیویی کشاورزی – محور، ضرورت انتقال نتایج پژوهش‌ها و دستاوردهای آموزشی و ترویجی در قالب برنامه‌های رادیویی را اولویت مهم برشمرد.

شیار، رئیس گروه رادیویی حکمرانی اقتصادی رادیو اقتصاد؛ با تأکید بر اهمیت نقش رادیو در افزایش دانش و آگاهی مخاطبان عرصه کشاورزی گفت: باتوجه به اینکه رادیو به عنوان یک وسیله ارتباطی براحتی در دسترس کشاورزان است؛ می‌توانیم فعالیت‌های آموزشی ترویجی را در رادیو تهیه، تولید و به سمع شنوندگان برسانیم.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور علی‌میرزایی، سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی؛ شیار، رئیس گروه رادیویی حکمرانی اقتصادی رادیو اقتصاد؛ نوروزی،کارشناس همکار معاونت و مجری رادیو؛ عظیمی، معاون؛ ساروقی، سرپرست گروه رادیو و تلویزیون تشکیل شد؛ همچنین در این جلسه تاکید شد، هفته آینده جلسه‌ای به منظور تهیه پیش‌نویس قرارداد همکاری میان دو طرف منعقد شود.

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0